godmorgon

jag fick nyss ett stress-samtal från syrran. vi ska ju åka till grekland tillsammans i sommar, med sas. sverige-aten-kalymnos. och eftersom hon är så jäkla flygrädd så ville hon ringa till dem och meddela det + att fixa så att vi verkligen sitter tillsammans. så hade hon tydligen ringt till sas, men de hittade inte oss, varken på bokningsnr eller våra namn. så nu tror syrran att resan typ inte finns. så jag fick be pappa fixa det här, för bokningen var genom honom.

nu ska jag käka lite frulle, sen blir det systemet och ica maxi.
vägde mig imorse, 52 kg (egentligen fusk att väga på morgonen men det var kul att se siffrorna) nu är det bara 1 kg kvar.

fick en gullig bild från mamma å pappa på mailen. de firar 30års-förlovning idag. jag tänkte först lägga ut bilden här, men jag vet att mamma är nojig över bilder där hon inte bär makeup. så hörrni, ni får skicka en bild som jag får lägga upp här. grattis säger vi också.
'
ingen bild nu, ser förjävlig ut på morgonen.

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0