åhhh

jag glömde kameran och sladden på jobbet, *suck* va jobbigt. så nu blir det inga bilder ikväll.
nu ska jag sätta på mig träningskläder. ska först och sola (solade inte igår för att det var vääärldens längsta kö) sen ska jag powergå till brunnsäng och tvätta lite kläder. ruben ska också följa med, men han ska sitta och trampa på min träningscykel istället. han har skadat sig igen, ljumsken den här gången.
aja ikväll blir det älsklingsprogram på tv. desperate och hell´s kitchen. skönt att ruben ska iväg och kolla på chelsea match med grabbarna så jag kan få den stora tv:n i vardagsrummet. :)





vardagsrum, bilden är tagen i december, därav ljusstaken i fönstret.

Kommentarer
Postat av: Johanna

SÅ fint :D:D

2009-04-28 @ 19:56:57
URL: http://yonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0